Hariduse eesmärgil oleva haridusliku eesmärgi määratlemine õpilaste isiklike kasvajate kirjelduse kaudu siseneb vastuolu uute sotsiaalsete ootustega hariduse valdkonnas. See on aluseks kogu vaimse tegevuse eduka lahenduse erinevate problemaatiliste ülesannete kõigi intellektuaalse tegevuse valdkondades. Dick, A. Eesmärgid on tavaliselt sõnastatud nii, et need neoplasmad kirjeldavad: õpilased peavad selliseid kontseptsioone, teavet, reegleid, oskusi kandma selliseid seisukohti, kvaliteeti jne. Oluliste pädevuste üksikasjad, mis määravad haridussüsteemi moderniseerimiseks reguleeriva raamistiku, tähendab järgmist lähenemisviisi mõistete määratlemisele: Pädevus - valmisolekut kasutada õppinud teadmisi, oskusija oskused, samuti aktiivsuse viisid praktiliste ja teoreetiliste ülesannete lahendamiseks. Eelvaade: IKT moodustamine - õpetajapädevus "Kutseõppe peamine eesmärk on kvalifitseeritud töötaja ettevalmistamine asjakohase taseme ja profiili, tööturul konkurentsivõimelises perspektiivis, pädev, vastutustundlik, sujuv oma kutsealal ja nendega seotud seotud tegevusvaldkondades, mis on võimelised tõhusalt töötama Maailma standardite tase, mis on valmis pidevaks professionaalseks kasvuks.